C4B
  • Αρχική
  • Λύσεις
    • Epsilon Smart >
      • Entry Edition
      • Retail Edition
      • Standard Edition
      • Advanced Edition
      • Themida Edition
      • Hygeia Edition
      • Architect Edition
      • Philoxenia Basic 1 Edition
      • Philoxenia Basic 2 Edition
      • Transport Standard Edition
      • Transport Advanced Edition
      • Beauty Standard Edition
      • Beauty Advanced Edition
    • Epsilon Net >
      • Pylon Entry
      • Pylon ERP
      • Pylon Commercial
      • Pylon Retail
      • Pylon Shop
      • Pylon CRM
      • Pylon Hospitality
      • Pylon Restaurant
      • Pylon Auto & Moto Cube
      • Pylon Auto Service
      • Pylon Accounting
    • Epsilon Singular Logic >
      • Galaxy Enterprise Suite
      • Galaxy Commercial
      • Galaxy CRM
      • Galaxy Payroll
      • Galaxy Restaurant
      • Galaxy Hotel
      • Business ERP
      • Enterprise ERP (SEN)
      • Orizontes
      • Control
      • HCM
      • Eurofasma Next
      • Station Manager
      • Manager Next
      • My Cloud e books
    • Hardware
  • Υπηρεσίες
    • Μελέτη Έργου
    • Customization
    • Υποστήριξη Δικτύων
    • Web Design
    • Εκπαίδευση
  • Πελατολόγιο
  • Downloads
  • Επικοινωνία
Picture

Galaxy CRM

Picture
Το Σύστημα Διαχείρισης Σχέσεων με πελάτες (CRM) που οργανώνει, παρακολουθεί, διαχειρίζεται και βελτιστοποιεί τις σχέσεις κάθε επιχείρησης με τους πελάτες της. Σχεδιασμένο και ανεπτυγμένο στην πιο σύγχρονη τεχνολογία Galaxy από την SingularLogic, αποτελεί την εγγύηση που θα οδηγήσει την επιχείρηση που το επιλέγει στο μέλλον.

Τι Περιλαμβάνει

Διαχείριση Επαφών

Διαχείριση Πόρων

Η εφαρμογή παρακολουθεί όλα τα στοιχεία των επαφών είτε είναι λογαριασμοί – εταιρίες είτε φυσικά πρόσωπα είτε υποκαταστήματα. Επιπλέον μπορεί να έχουν σχέση πελάτη, προμηθευτή, συνεργάτη, είτε εργαζόμενου στην εταιρία, είτε απλά να είναι υποψήφιος πελάτης. Πολύ σημαντική είναι επίσης η σχέση μεταξύ των επαφών, όπου σε μία εταιρία αναφέρονται τα φυσικά πρόσωπα επικοινωνίας και η θέση τους στην επιχείρηση καθώς και τα υποκαταστήματά της. Επιπλέον στα φυσικά πρόσωπα, μπορούν να οριστούν προσωπικές (πχ πατέρας – υιός) ή άλλες σχέσεις. Σημειώνεται ότι μία επαφή μπορεί να συσχετίζεται με πολλούς λογαριασμούς όπως πχ. ένας λογιστής που προσφέρει τις υπηρεσίες του σε πολλές εταιρίες.

​Το CRM συμμετέχει και στην ενδοεταιρική οργάνωση. Δίνει την δυνατότητα εισαγωγής του οργανογράμματος της επιχείρησης, με επιπλέον δυνατότητες ανάθεσης εργασιών σε υφισταμένους, πρόσκληση σε ραντεβού, εύρεση διαθεσιμότητας υπαλλήλων ή εξοπλισμού κά.

Σύστημα Ασφαλείας

Κοινές Δραστηριότητες

Στην σύγχρονη επιχείρηση υπάρχουν διακριτοί ρόλοι με διαφορετικά καθήκοντα και δικαιώματα. Το CRM προσφέρει ένα εξελιγμένο σύστημα ασφαλείας, βασισμένο στο οργανόγραμμα της εταιρίας αλλά και στους διαφορετικούς ρόλους που μπορεί να υπάρχουν σε κάποιο τμήμα - διεύθυνση

​Δίνεται η δυνατότητα παρακολούθησης της επικοινωνίας είτε τηλεφωνικής ή προσωπικής (ραντεβού) είτε με άλλο τρόπο, καθώς και τα αποτελέσματα αυτής.

Μαζικές Δραστηριότητες-Καμπάνιες

Ευκαιρίες Πώλησης

Όταν μία ενέργεια αφορά παραπάνω από μία επαφή πχ. στα πλαίσια μιας διαφημιστικής καμπάνιας, τότε χρησιμοποιούνται οι μαζικές δραστηριότητες

Προσφέρεται η δυνατότητα παρακολούθησης του κύκλου πώλησης, από την αρχική εκδήλωση ενδιαφέροντος μέχρι την δημιουργία προσφοράς στην εφαρμογή εμπορικής διαχείρισης.

Συγχρονισμός με MS-Outlook

Telemarketing

Δίνεται η δυνατότητα στους χρήστες, να συγχρονίσουν τα στοιχεία που έχουν στον προσωπικό τους υπολογιστή με αυτά του CRM.
​
  1. Εισαγωγή - μεταβολή ραντεβού, επαφών, εργασιών (tasks)
  2. Δυνατότητα ανάθεσης των παραπάνω σε υπάλληλο. Πχ. εισερχόμενο email για υποστήριξη να ανατεθεί σε υπάλληλο για να το εξυπηρετήσει

  1. Αυτόματη τηλεφωνική κλήση, εφόσον υπάρχει σύνδεση με το τηλεφωνικό κέντρο
  2. Καταγραφή αποτελεσμάτων, σημειώσεων, επανάκλησης. Πχ. πόσοι πελάτες αποδέχθηκαν την προσφορά κάποιας καμπάνιας, σε πόσους πρέπει να γίνει επανάκληση και υπενθυμίσει γι’αυτό, τα σχόλιά τους κλπ.
  3. Μέσω των telemarketing ενεργειών μπορούμε να ορίσουμε νέες δραστηριότητες πχ. νέα ραντεβού. Στη συνέχει πληροφορούμαστε για την αποτελεσματικότητα της ενέργειας.

Workflows

Help Desk

​Κάποιες διαδικασίες μπορούν να περιλαμβάνουν ένα σύνολο ενεργειών οι οποίες να εμπλέκουν και διαφορετικούς ενδιαφερόμενους, όπως πχ. μία αίτηση αδείας ακολουθεί μία ροή εγκρίσεων πριν φτάσει στο τμήμα προσωπικού.

​Η υποστήριξη της μετά την πώληση σχέσης με τους πελάτες είναι ένα σημαντικό βήμα για την εξασφάλιση της πιστότητας των πελατών και την εδραίωση του καλού ονόματος της εταιρίας

Ανταγωνισμός

Έργα

  1. Είδη ανταγωνισμού
    1. Ανταγωνιστές και ποια προϊόντα προωθούν στην αγορά με τιμοκατάλογο ανά ανταγωνιστή
    2. Ανταγωνιστικά προϊόντα της αγοράς και με ποια δικά μας ανταγωνίζονται
    3. Ποιες επαφές (πελάτες) έχουν ποια είδη ανταγωνισμού
  2. Ευκαιρίες πώλησης
    1. Συμμετοχές ανταγωνισμού σε ευκαιρίες πώλησης. Μπορούμε δηλαδή κατά την καταχώρηση της ευκαιρίας πώλησης να καταγράψουμε και το είδος ανταγωνισμού που συγχρόνως προτείνεται στο πελάτη, με τη τιμή και τελικά ποιος επικράτησε.
    2. Αποτελέσματα -αξιολόγηση (κερδισμένα - χαμένα) σε σχέση με ανταγωνιστή, ή ανταγωνιστικό προϊόν
Επέκταση της Διαχείρισης Έργων της εμπορολογιστικής εφαρμογής
  1. Δημιουργία – ένταξη των δραστηριοτήτων σε έργα και εργασίες
  2. Εκκρεμείς – ολοκληρωμένες εργασίες Ο συνδυασμός εμπορικής εφαρμογής και crm στα έργα δίνει μια συνολική εικόνα στο έργο. Από την εμπορική διαχείριση έχουμε τα οικονομικά στοιχεία του κάθε έργου ενώ στο CRM αναθέτουμε και παρακολουθούμε εργασίες, δραστηριότητες και πόρους.

Screenshots


SingularLogic Galaxy CRM.pdf
File Size: 657 kb
File Type: pdf
Download File


Picture
Consulting 4 Business
Μαραθώνος 7, τκ 12132
Περιστέρι
​
(+30) 2102776672
info@c4b.gr

Create by Consulting 4 Business
  • Αρχική
  • Λύσεις
    • Epsilon Smart >
      • Entry Edition
      • Retail Edition
      • Standard Edition
      • Advanced Edition
      • Themida Edition
      • Hygeia Edition
      • Architect Edition
      • Philoxenia Basic 1 Edition
      • Philoxenia Basic 2 Edition
      • Transport Standard Edition
      • Transport Advanced Edition
      • Beauty Standard Edition
      • Beauty Advanced Edition
    • Epsilon Net >
      • Pylon Entry
      • Pylon ERP
      • Pylon Commercial
      • Pylon Retail
      • Pylon Shop
      • Pylon CRM
      • Pylon Hospitality
      • Pylon Restaurant
      • Pylon Auto & Moto Cube
      • Pylon Auto Service
      • Pylon Accounting
    • Epsilon Singular Logic >
      • Galaxy Enterprise Suite
      • Galaxy Commercial
      • Galaxy CRM
      • Galaxy Payroll
      • Galaxy Restaurant
      • Galaxy Hotel
      • Business ERP
      • Enterprise ERP (SEN)
      • Orizontes
      • Control
      • HCM
      • Eurofasma Next
      • Station Manager
      • Manager Next
      • My Cloud e books
    • Hardware
  • Υπηρεσίες
    • Μελέτη Έργου
    • Customization
    • Υποστήριξη Δικτύων
    • Web Design
    • Εκπαίδευση
  • Πελατολόγιο
  • Downloads
  • Επικοινωνία